HOMEPAGE » MEDEDELINGEN

MEDEDELING : 20-05-2020  15:54

Beste klanten,

Vanaf nu komen belangrijke updates hier terecht! Aangezien we meer dan 50+ klanten hebben die hun pakketje nog moeten ontvangen en meer klanten dagelijks bij komen, worden door jullie berichten op Whatsapp, het gebruik van de App niet meer mogelijk gemaakt. Wij nemen alle probleemgevallen serieus en zodra wij een update hebben, krijgen jullie dit per direct te weten. Er is absoluut geen reden om informatie achterwege te laten, wij begrijpen u onrust en enthousiasme, maar het spammen van ons chat, maakt het voor ons het werken juist extra moeilijk en de oplossingen vinden niet eerder plaatst

Aantal situaties waar een klant tegen aan kan lopen:

> Bestelling geplaatst en betaald, maar nog geen informatie :
Antw. Wij verwerken de bestelling, zodra wij de foto's van de bestelling hebben ontvangen vanuit ons leverancier, krijgt de klant deze meteen en later volgt de track en tracé

> Foto's binnen gekregen, maar nog geen track and tracé :
Antw. Vraag ons om de track en tracé, mocht u deze nog niet binnen hebben herinner ons vriendelijk om de 24h.

> Track en tracé gekregen, maar pakket nog steeds niet binnen :
Antw. Sinds de corona virus heeft DHL enorme vertraging opgelopen, pakketten die met oude DHL systeem zijn verstuurd, zullen versneld worden door de pakketten te veranderen naar UPS. Dit is niet 1,2,3 gedaan, dus heb ook geduld en wacht op onze update via de app.

> De klant wilt graag speciaal behandeld worden :

Antw. Zoals inmiddels al bekend is, is dat we enorm veel klanten hebben en we hebben hier te maken met 1.1 dus de fabrieken in China spelen met vuur en de autoriteiten in China zijn dagelijks op onderzoek uit. Dit betekent dat het kan zijn dat soms pakketten iets later worden verstuurd dan verwacht. Wij doen hier ons uiterst best voor. 

> Ja duurt allemaal veels te lang, stuur mij mijn geld maar terug

We hebben hier te maken met dropshipping en ook dropshipping kent zijn limieten en negatieve eigenschappen. Heb gewoon geduld, wij geven een verwachte levertijd, meestal lukt dat wel en soms niet. Wij zijn hier niet verantwoordelijk voor dan het niet binnen de tijd komen zoals je had gewenst, je zult het pakket zo spoedig mogelijk ontvangen, niemand heeft je gedwongen te betalen, de klant is koning maar niet de baas. Dit heeft verder ook niet met de service te maken.

Bedankt voor uw begrip!